adriana lima for vogue spain june



Adriana Lima, en av mina första modelcrushes. Jag tittade runt och kollade kommentarer runt hennes foton i juni nummret av spanska Vogue. Enligt vissa ska hon inte ha den där high fashion looken utan en mer kommersiell look? Stick with VS lyder orden. Är det för hon är för kurvig för deras smak, inte en planka? När jag tänker kommersiellt så tänker jag lite "medelmåtta", väldigt enkel look, och Adriana är allt annat än det. Ingen ser ut som Adriana, och för att säga min mening tycker jag att alla "high fashion" modeller börjar likna varandra mer och mer. Adriana står mer ut från mängden än någon annan av alla så kallade high fashion modeller/M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0