chanel resort 2011



Åh herregud, jag är kär. JAG ÄR KÄR! Helt såld. Chanels resort 2011. Jag vill ha allt, speciellt den randiga långklänningen som Abbey Lee bär på bilden högst upp.


Och kolla här då! Ännu bättre, Chanel valde att ha med "plus size" modellen Crystal Renn. Hur vacker är hon inte? (Jag skriver jämt plus size inom situations tecken då jag tycker, som jag sagt förut att "plus size" modellerna är oftast helt normalviktiga. Och jag tycker att de förtjänar att bli kallade bara modell precis som alla andra modeller inom branschen)

style.com


Kommentarer
Postat av: sania claus ★ - MODEBLOGG

ja det är sant..



båda randiga långklänningarna är helt fabulöööööösa!!

2010-05-14 @ 01:13:29
URL: http://www.saniaclaus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0