fredag




Just nu sitter jag och lyssnar massa musik, taggar inför imorgon då jag åker till gävle med mina fina vänner för att hälsa på bästa linnéa som ska ha staketfest! Det kommer bli underbart. Hur som helst, såhär ser jag ut idag. Vaknade vid halv tio och vid tolvtiden stack jag och johan och åt lunch på kingen med hans föräldrar. Gott! Nu ska jag strax åka hem till mina föräldrar då jag åker ganska tidigt imorgon och ska åka tåg därifrån. Senare ska jag bleka mina bryn, AH, wish me luck. Vi får se om jag behåller det den här gången, förra gången fega jag ju/M


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt!

2010-05-15 @ 11:28:26
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0