smile like you mean it




Ännu fler bilder fotade av Terry Richardson, jag har aldrig varit speciellt imponerad av honom och inte blev jag det mer efter skandalerna runt honom senaste tiden. Visst, man ska inte döma människor man inte vet så mycket om men jag tvivlar starkt på att kvinnliga modeller bara skulle hitta på historier om honom, grundat på ingenting. Men då han valt att inte kommentera något eller när han valde att ta bort bilderna på honom själv tillsammans med halvnakna modellerna, på hans blogg så känns det mer som att Terry verkligen kan ha något att dölja. Mer än att vara oskldig. Hur som helst, jag vet att de här bilderna ur Vogue Paris juni/juli-nummer är en aning tråkiga. Men jag tycker det är allt för sällan man får se modellerna le på riktigt. Seriöst, hur söt är inte Freja med sitt stora leende på första bilden?/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0